:)<3!

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!!!!
Hej alla glada!
Idag har jag varit på singö med Lisa och Nora och Norska Nora :D
Vi har åkt båt t en Affär (stavning) och köpt Godis !
Jag och Nora åkte ring efter på dit vägen :) Och Norska Nora och Lisa åkte på hemvägen!
Men när vi skulle åka hem så funkar inte morton-.- !
Så vi får försöka att sätta igång den i typ 10 min -.- men t slut fick Nora igång den och vi kunde
åka hem.
Efter de så hade vi träning:D den  gick superbra!
När jag kom hem så fick vi gäster. Cornelia Matts och Benjamin :)
Jag och Cornelia badade i polen medans mamma och matts kollade på !
Benjamin satt vid datan medans :P
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra jag ska nog vara hemma liite och ta de lugnt.
Har ju inte gjort de på några veckor:P
Så då vet ni vad jag har gjort och så.
//Jasmine!♥
Kom ni ihåg tiderna då man tog kort på sina ben?:O
HAHAHAHAHAHAHAH!:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0