Sooova ! ♡

FÖRLÅT FÖR USEL UPPDATERING !!
men ingen av mig eller Johanna orkar skriva på bloggen , men snart börjar vi blogga igen ;
man kan säga att vi har ett blogg uppeholl ,

Godnatt visan ;)

Idag har jag vart i skolan och skojat , som alltid ?
hhah , bajs god mat idag  i skolan :)
Vi fick pyttipanna ;) hhi det tycker jag är suuper gått !
nu sitter jag i mina mys-kläder och lyssnar på ; Club Can't Handle me med ; David Guetta :)
skita brae ;) imorgon är det onsdag och jag ska hem till pappa och äta där ;
Hoppas att pappa lagar good mat bara :P
sen ska jag kanske träffa Emeliuue ocksåe ;)
men nej nu måste jag sooova ; <3

Pussguuuurka //Jasmine ! <3

Hiiihi (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0